Bertemu Kembali

Assalammualaikum w.b.t

Wah, blog JPK ini sudah lama tidak dikemaskini. Maaf la. Masing2 sibuk dan ada komitmen yang lain. Jadi mgkin ini menjadi faktor ketidakkemakinikan blog. hah, betol ke ayat ni? Baiklah, tiada apa yang ingin diceritakan dengan terperincinya disini. Cuma, sepanjang semester lepas (Jan-April) JPK Anggerik telah mengadakan pelbagai aktiviti yang kami kira dapat membuat orang rasai kewujudan kami. Hmm..bukan la kami tak wujud sebelum ini tetapi kolej Anggerik agak 'suram' atau lebih tepatnya orang kata tidak popular berbanding kolej lain. Mungkin JPK kali ini masing2 lebih agresif untuk menyerlahkan lagi kolej kami dan juga meletakkan kolej kami setaraf dengan kolej-kolej yang lain. Bak kata pepatah; berdiri sama tinggi, duduk sama rendah..

Boleh dikatakan juga kali ini JPK-JPK di kolej lain juga bersaing dalam mengadakan aktiviti di kolej mereka. Boleh dilihat disekitar UiTM ini, pelbagai poster mahupun 'banner diletakkan bagi menarik perhatian orang ramai untuk menyertai aktiviti-aktiviti tersebut. Impaknya disini, aktiviti disesebuah kolej itu bakan sahaja disertai oleh pelajar kolej itu sendiri malah turut disertai oleh pelajar kolej-kolej lain juga. Sekaligus, ini dapat mngeratkan lagi hubungan antara kolej-kolej yang lain. Bak kata seseorang: tak kenal, maka takkan kenal la sampai bila-bila.

Ini saja lah yang kami dapat coretkan buat masa ini. Maaf atas segala kesalahan dari segi tatabahasa mahupun ayat dalam entry kali ini. Sudah lama tidak menulis blog sebenarnya. segala yang baik datangnya dari Allah dan yang buruk itu datangnya dari kami sendiri.

Sekian...

0 manusia berbicara:

Post a Comment

Us

Us

Followers

 
Free Website templatesFree Flash TemplatesFree joomla templatesSEO Web Design AgencyMusic Videos OnlineFree Wordpress Themes Templatesfreethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree Web Templates